Wysłany: Pon Sie 17, 2020 19:44 Temat postu: Informacja o zmianie administratora nieruchomości
W ostatnim czasie w skrzynce pocztowej i w gablocie na klatce została zamieszczona informacja (kartka) o zmianie administratora budynku. Co może zrobić każdy. Najlepiej widać to po przykładzie ulotek.
Na pytanie wysłane mailem do zarządu do tej pory nie ma informacji potwierdzającej czy jest to prawda przy próba wyłudzenia pieniędzy. A osoby w zarządzie pobierają pensje i nawet nie chce się im przeczytać maila i na niego odpowiedzieć.
Ogólnie jest to całkowity brak profesjonalizmu i wykonywania obowiązków, tym bardziej, że w obecnych czasach często występują różnego rodzaju oszustwa i wyłudzenia.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.