portal osiedli, dzielnic i miast

Łódź Nowe Polesie - Forum

Pogaduchy z sąsiadami - bez wychodzenia z domu!
Primary Navigation


FAQFAQ    SzukajSzukaj    ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    RejestrujRejestruj    ZalogujZaloguj   
www.MojeOsiedle.pl » Nowe Polesie - sprawy osiedlowe » Forum » Informacja o zmianie administratora nieruchomości
Napisz nowy temat Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat     

Informacja o zmianie administratora nieruchomości

     Odpowiedz do tematu    
Autor Wiadomość
hanibal 
   

Zaglądajacy


Dołączył: Wto Wrz 24, 2013 23:33
Posty: 17
Skąd: lodz

PostWysłany: Pon Sie 17, 2020 19:44    Temat postu: Informacja o zmianie administratora nieruchomości

W ostatnim czasie w skrzynce pocztowej i w gablocie na klatce została zamieszczona informacja (kartka) o zmianie administratora budynku. Co może zrobić każdy. Najlepiej widać to po przykładzie ulotek.
Na pytanie wysłane mailem do zarządu do tej pory nie ma informacji potwierdzającej czy jest to prawda przy próba wyłudzenia pieniędzy. A osoby w zarządzie pobierają pensje i nawet nie chce się im przeczytać maila i na niego odpowiedzieć.
Ogólnie jest to całkowity brak profesjonalizmu i wykonywania obowiązków, tym bardziej, że w obecnych czasach często występują różnego rodzaju oszustwa i wyłudzenia.
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Możesz głosować w ankietach

Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Copyright © www.MojeOsiedle.pl 2001-2024   Forum Dyskusyjne MOJE OSIEDLE, DZIELNICA i MIASTO
Załóż forum  |   Kontakt  |   O nas  |   Regulamin   |  Reklama