portal osiedli, dzielnic i miast

Łódź Nowe Polesie - Forum

Pogaduchy z sąsiadami - bez wychodzenia z domu!
Primary Navigation


FAQFAQ    SzukajSzukaj    ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    RejestrujRejestruj    ZalogujZaloguj   
www.MojeOsiedle.pl » Nowe Polesie - sprawy osiedlowe » Forum » e-kartoteka
Napisz nowy temat Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat     

e-kartoteka

     Odpowiedz do tematu    
Autor Wiadomość
Polesnik 
   

Stały bywalec


Wiek: 35
Dołączył: Śro Maj 14, 2014 9:41
Posty: 55
Skąd: Łodzi

PostWysłany: Wto Paź 04, 2016 21:41    Temat postu: e-kartoteka

ktoś wie dlaczego nie działa?
bloknp 
   

Bywalec


Dołączył: Sob Sty 19, 2013 8:36
Posty: 29
Skąd: Łódź-NowePolesie

PostWysłany: Śro Paź 05, 2016 7:48    Temat postu: Re: e-kartoteka

chyba w sierpniu była informacja w skrzynkach pocztowych o zmianie i przejściu na nowy soft - była też informacja o loginie i haśle do nowej strony
https://www.strefaklienta24.pl/progresline/InetObsKontr/LoginPage
bafflo 
   

Stały bywalec


Wiek: 38
Dołączył: Sob Gru 20, 2014 14:02
Posty: 60
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro Paź 05, 2016 19:18    Temat postu: Re: e-kartoteka

Tylko trzeba przesłać do progresline zgodę na przeniesienie danych do strefy klienta.
bafflo 
   

Stały bywalec


Wiek: 38
Dołączył: Sob Gru 20, 2014 14:02
Posty: 60
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Paź 06, 2016 20:18    Temat postu: Re: e-kartoteka

Dzisiaj odbyłem rozmowę z Panem Marcinem z Progresline i dowiedziałem się, że zgodę na przeniesienie danych do strefy klienta można zostawić w budce ochrony, lub przesłać mailem zdjęcie ( oczywiście na tyle w dobrej jakości żeby można było odczytać Laughing ) Mam nadzieję, że komuś przyda się ta informacja.
Polesnik 
   

Stały bywalec


Wiek: 35
Dołączył: Śro Maj 14, 2014 9:41
Posty: 55
Skąd: Łodzi

PostWysłany: Śro Lis 02, 2016 13:36    Temat postu: Re: e-kartoteka

Tylko dlaczego na nowej strefie klienta nie ma forum jak miało to miejsce na e-kartotece...
PS: Oprawa graficzna wygląda jakby ją tworzyli w czasie windowsa 3.11
TuMichal 
   

Forumowicz


Wiek: 43
Dołączył: Sob Mar 08, 2014 13:36
Posty: 144
Skąd: Łódź, NPIII

PostWysłany: Śro Lis 02, 2016 17:14    Temat postu: Re: e-kartoteka

"Strefa klienta" to porażka, nawet rozliczenia nie są tam aktualizowane.
To nie wygląda nawet jak system, tylko jak jakaś strona pisana na zaliczenie laborek
Obawiam się, że niestety p-line chciał zaoszczędzić - szkoda Sad
panna.natalia 
   

Początkujacy


Wiek: 41
Dołączył: Śro Gru 28, 2016 10:51
Posty: 6
Skąd: Łódź, Łódzkie

PostWysłany: Śro Gru 28, 2016 11:05    Temat postu: Re: e-kartoteka

Zgadzam się z powyższymi opiniami. Ten nowy system to porażka. E-kartoteka była super i nie wiem dlaczego została zmieniona, a już kompletnie nie mam pojęcia dlaczego została zmieniona na tą strefę klienta. Ani to atrakcyjne, ani intuicyjne i wygodne.
Polesnik 
   

Stały bywalec


Wiek: 35
Dołączył: Śro Maj 14, 2014 9:41
Posty: 55
Skąd: Łodzi

PostWysłany: Czw Gru 29, 2016 15:37    Temat postu: Re: e-kartoteka

ponieważ nie ma forum na którym możemy marudzićRazz
dixon1971 
   

Zaglądajacy


Wiek: 53
Dołączył: Pon Lis 21, 2016 23:59
Posty: 14
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob Gru 31, 2016 23:01    Temat postu: Re: e-kartoteka

Pani Kasia z Progresline, a także Zarząd chcą mieć spokój.
TuMichal 
   

Forumowicz


Wiek: 43
Dołączył: Sob Mar 08, 2014 13:36
Posty: 144
Skąd: Łódź, NPIII

PostWysłany: Czw Sty 12, 2017 12:20    Temat postu: Re: e-kartoteka

Na strefie klienta, do niedawna można było zgłaszać usterki i awarie.
Wczoraj zauważyłem, że dodawanie nowych wpisów zostało zablokowane, a dodatkowo szanowne PROGRESLINE postanowiło usunąć aktualną listę zgłoszeń lokatorów.
Wśród nich było moje dot. obdrapanej elewacji na podjeździe garażu 51A - nic z tym nie zostało zrobione.

Nie wiem jak to określić... ręce opadają

Dodatkowo wczoraj dzwoniłem pod podane wcześniej numery alarmowe pogotowia technicznego - jeden nie istnieje a drugi nie odpowiada (nie było wody po 19-tej) - tego też nie bardzo umiem skomentować. Na Strefie klienta brak podanych jakichkolwiek numerów (czy choćby email) pod który można zgłaszać problemy...
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Możesz głosować w ankietach

Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Copyright © www.MojeOsiedle.pl 2001-2024   Forum Dyskusyjne MOJE OSIEDLE, DZIELNICA i MIASTO
Załóż forum  |   Kontakt  |   O nas  |   Regulamin   |  Reklama