Autor |
Wiadomość |
Polesnik
Stały bywalec
Wiek: 35 Dołączył: Śro Maj 14, 2014 9:41 Posty: 55 Skąd: Łodzi
|
Wysłany: Wto Paź 04, 2016 21:41 Temat postu: e-kartoteka |
|
|
ktoś wie dlaczego nie działa? |
|
|
|
|
bloknp
Bywalec
Dołączył: Sob Sty 19, 2013 8:36 Posty: 29 Skąd: Łódź-NowePolesie
|
|
|
|
|
bafflo
Stały bywalec
Wiek: 38 Dołączył: Sob Gru 20, 2014 14:02 Posty: 60 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro Paź 05, 2016 19:18 Temat postu: Re: e-kartoteka |
|
|
Tylko trzeba przesłać do progresline zgodę na przeniesienie danych do strefy klienta. |
|
|
|
|
bafflo
Stały bywalec
Wiek: 38 Dołączył: Sob Gru 20, 2014 14:02 Posty: 60 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 06, 2016 20:18 Temat postu: Re: e-kartoteka |
|
|
Dzisiaj odbyłem rozmowę z Panem Marcinem z Progresline i dowiedziałem się, że zgodę na przeniesienie danych do strefy klienta można zostawić w budce ochrony, lub przesłać mailem zdjęcie ( oczywiście na tyle w dobrej jakości żeby można było odczytać ) Mam nadzieję, że komuś przyda się ta informacja. |
|
|
|
|
Polesnik
Stały bywalec
Wiek: 35 Dołączył: Śro Maj 14, 2014 9:41 Posty: 55 Skąd: Łodzi
|
Wysłany: Śro Lis 02, 2016 13:36 Temat postu: Re: e-kartoteka |
|
|
Tylko dlaczego na nowej strefie klienta nie ma forum jak miało to miejsce na e-kartotece...
PS: Oprawa graficzna wygląda jakby ją tworzyli w czasie windowsa 3.11 |
|
|
|
|
TuMichal
Forumowicz
Wiek: 43 Dołączył: Sob Mar 08, 2014 13:36 Posty: 144 Skąd: Łódź, NPIII
|
Wysłany: Śro Lis 02, 2016 17:14 Temat postu: Re: e-kartoteka |
|
|
"Strefa klienta" to porażka, nawet rozliczenia nie są tam aktualizowane.
To nie wygląda nawet jak system, tylko jak jakaś strona pisana na zaliczenie laborek
Obawiam się, że niestety p-line chciał zaoszczędzić - szkoda |
|
|
|
|
panna.natalia
Początkujacy
Wiek: 41 Dołączył: Śro Gru 28, 2016 10:51 Posty: 6 Skąd: Łódź, Łódzkie
|
Wysłany: Śro Gru 28, 2016 11:05 Temat postu: Re: e-kartoteka |
|
|
Zgadzam się z powyższymi opiniami. Ten nowy system to porażka. E-kartoteka była super i nie wiem dlaczego została zmieniona, a już kompletnie nie mam pojęcia dlaczego została zmieniona na tą strefę klienta. Ani to atrakcyjne, ani intuicyjne i wygodne. |
|
|
|
|
Polesnik
Stały bywalec
Wiek: 35 Dołączył: Śro Maj 14, 2014 9:41 Posty: 55 Skąd: Łodzi
|
Wysłany: Czw Gru 29, 2016 15:37 Temat postu: Re: e-kartoteka |
|
|
ponieważ nie ma forum na którym możemy marudzić |
|
|
|
|
dixon1971
Zaglądajacy
Wiek: 53 Dołączył: Pon Lis 21, 2016 23:59 Posty: 14 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 23:01 Temat postu: Re: e-kartoteka |
|
|
Pani Kasia z Progresline, a także Zarząd chcą mieć spokój. |
|
|
|
|
TuMichal
Forumowicz
Wiek: 43 Dołączył: Sob Mar 08, 2014 13:36 Posty: 144 Skąd: Łódź, NPIII
|
Wysłany: Czw Sty 12, 2017 12:20 Temat postu: Re: e-kartoteka |
|
|
Na strefie klienta, do niedawna można było zgłaszać usterki i awarie.
Wczoraj zauważyłem, że dodawanie nowych wpisów zostało zablokowane, a dodatkowo szanowne PROGRESLINE postanowiło usunąć aktualną listę zgłoszeń lokatorów.
Wśród nich było moje dot. obdrapanej elewacji na podjeździe garażu 51A - nic z tym nie zostało zrobione.
Nie wiem jak to określić... ręce opadają
Dodatkowo wczoraj dzwoniłem pod podane wcześniej numery alarmowe pogotowia technicznego - jeden nie istnieje a drugi nie odpowiada (nie było wody po 19-tej) - tego też nie bardzo umiem skomentować. Na Strefie klienta brak podanych jakichkolwiek numerów (czy choćby email) pod który można zgłaszać problemy... |
|
|
|
|
|