Wysłany: Śro Sty 07, 2015 22:00 Temat postu: Re: NP III jaki dostawca internetu?
NP3 czy NP3B (czyli de facto 4?)
Na NP3 jest Toya (Tfu!). A jak nie potrzebujesz dużych pakietów danych, to ja będę zmianiał na Play - z ofertą online, tylko SIM kosztuje 30 PLN/m-c, umowa na 18 miesięcy, 20GB pakiet + 5BG gratis za zamówienie przez Internet, a jak potrzbujesz więcej, to nastepne 25GB jest za 10 PLN. Więc masz w sumie 50GB za 40 PLN. Do tego trzeba dokupić modem i router - ten standardowy modem co dają w Play i router LTE TP-Link = 300 PLN - i tak o niebo lepiej, niż kupując w Play z modemem, a gdzie router do tego?
Wysłany: Pią Sty 09, 2015 11:20 Temat postu: Re: NP III jaki dostawca internetu?
Te oferty "bez limitu lte" są czasowe pytanie, czy Ci tyle danych i LTE bez limitu potrzebne, bo zasięg 3G tutaj jest.
A Toya? Mam znajomych zadowolonych z niej. Ja nie jestem - i to mało powiedziane. Mam wrażenie że jest firmą wyrosłą z garażu i wiele rozwiązań ma takich, które mogły działać jak świadczyli usługi dla 300 osób, a teraz skala działalności daleko wyprzedza ich możliwości techniczne.
Przykład - wchodzę na eboa (ichnie biuro obsługi online), żeby sprawdzić ile transferu zużyłem w poszczególnych miesiącach. Widzę obrazek z wykresem za bieżący miesiąc. Szukam wcześniejszych - nie ma. Dzwonię na infolinię, przełączyli mnie do serwisu. Tłumaczę serwisantowi co chcę, a ten do mnie - nie przechowujemy takich danych, WIE PAN ILE TO MIEJSCA NA SERWERZE ZAJMUJE? a jako abonent Play mam te dane w Play24 na zawołanie, ot, taka różnica.
12 miesięcy posiadania netu w i TV w Toya - średnio 1-2x tygodniowo następuje pad jednego i drugiego, plus drugie tyle padów samego netu. Jak już się dodzwonię na infolinię, to dostaję info - to pewnie router, u nas działa Helpdesk mailowy nie działa - odpisują po 2 dniach i kierują na infolnię no dramat - ja mając klienta który tyle razy zgłasza reklamacje to nawet dla spokojnego sumienia wysłałbym technika. Ale po co
Wysłany: Pią Sty 30, 2015 13:17 Temat postu: Re: NP III jaki dostawca internetu?
Kurcze, ja jestem podłączony pod TOYA, od roku mam u nich neta i nie narzekam. Internet działa dobrze, raz była sytuacja, że był wstrzymany przepływ danych, ale coś na linii robili. No cóż, niektórzy mają wymagania i... WYMAGANIA
Wiek: 42 Dołączył: Sob Mar 08, 2014 13:36 Posty: 144 Skąd: Łódź, NPIII
Wysłany: Sob Sty 31, 2015 13:52 Temat postu: Re: NP III jaki dostawca internetu?
Oj już nie hejtuj socher. Umnie toya działa już od roku bez zarzutu. Nie przewierciłeś sobie kabla przypadkiem, tak jak ostatnim razem rurkę od wody? Router też może być przyczyną albo wadliwy modem... A skoro masz fakapy jednocześnie TV + net to kabelek radził bym sprawdzić w pierwszej kolejności...
Dołączył: Nie Sie 04, 2013 8:43 Posty: 27 Skąd: Łódź, NP I
Wysłany: Sob Sty 31, 2015 14:00 Temat postu: Re: NP III jaki dostawca internetu?
Ja mam umowę (trójpak) podpisaną z Toya od prawie 3 lat. Nie tylko nie mam zastrzeżeń, ale wręcz jestem zadowolona. W poprzednim mieszkaniu miałam innego dostawcę internetu - potrafię porównać.
Wysłany: Pon Lut 02, 2015 13:29 Temat postu: Re: NP III jaki dostawca internetu?
Michał, To nie hejt, tylko subiektywny customer feedback jeden niezadowolony klient gorzej robi firmie niż pięćdziesięciu zadowolonych - a ja jestem MEGA niezadowolony, i będę to wszem i wobec głosił, żeby każdy kto się zdecyduje na Toyę wiedział, że MOŻE mieć takie problemy jak ja.
I nie, nie przewierciłem kabla Krzaczy się samo zresztą, na dwóch routerach, a dodatkowo jak podłączam kabel bezpośrednio z ichniego modemu - też nie ma. Ja im mówię, że nie działa, oni, że jest ok
Zresztą, jakby im zależało, to by chociaz montera przysłali, żeby sprawdzić, czy wszystko jest ok po ich stronie. Ale ja dostaję odpowiedź "u nas działa, to pana router"
Gratuluję Wam, że wam działa stabilnie, i zazdroszczę szczerze
Dołączył: Nie Lut 17, 2013 22:56 Posty: 58 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 05, 2015 22:14 Temat postu: Re: NP III jaki dostawca internetu?
Trochę to kwestia nastawienia.
Ja miałem podobny problem - ale z TV. Oni mówili, że jest ok, a u mnie połowa kanałów śnieży jak za komuny w trakcie burzy.
Pogadałem, wytłumaczyłem - przyszedł miły Pan Monter, posprawdzał, powiedział że jest ok - a umnie nadal połowa kanałów śnieży.
Pogadaliśmy jeszcze i Pan Monter wypytał jak są poprowadzone kable. Przyszedł następnym razem ze specjalnym urządzeniem, posprawdzał. I jak się zaczęliśmy zastanawiać i szukać, to okazało się, że poprzednim właścicielom mieszkania "fachowiec" połączył kable TV w ścianie... ręcznie.
I Pan Monter wymienił złączkę - i nawet pieniędzy za naprawę nie wziął.
Sądząc z Twoich wypowiedzi, wnioskuję, że zgłaszasz reklamacje i rościsz pretensje - spróbuj potraktować ludzi w Toya po ludzku - może jednak pomogą, bo zapewniam z mojego doświadczenia, że są bardzo chętni do pomocy.
Poproś, żeby przysłali montera z urządzeniem do monitorowania sygnału sieci. Jeżeli następuje spadek mocy sygnału są w stanie określić na którym metrze kabla (od urządzenia) jest uszkodzenie. To powinno pomóc w zlokalizowaniu usterki
Wysłany: Pią Lut 06, 2015 18:35 Temat postu: Re: NP III jaki dostawca internetu?
Witek,
Moje nastawienie naprawdę wytrzymało długo, konkretnie 14 miesięcy Zresztą to nie ja jako Klient powinienem mysleć za ich obsugę Klienta, co mogło się u mnie spieprzyć w kablach, zlituj się
Zresztą, nie składałem reklamacji, totalnie na luzie dzwoniłem i pisałem (jak nie mogłem się dodzwonić ), że "mi nie działa" (czyt. luźne zgłoszenie usterki). U nas działa, czyli wina leży u Pana, dziękuję Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.